Den bedste IT-investering i år!

Acinta Business Intelligence har givet os online overblik over kunder og varesalg.
Det er ikke længere nødvendigt med tunge udlæsninger fra økonomisystemet over i Excel, og vi kan nemt gå i dybden med vores data når vi ønsker det.

Lisbeth Molnit - Økonomichef

Skrevet den 14/06/2017

Nu hjælper vi også via supporttelefon

Vi har valgt at forbedre vores service for vores kunder.

Vi sætter en ære i at levere den bedste support til vores kunder, og vil gerne sikre os, at du har den bedste oplevelse med brugen af din NAV eller C5. Vi har derfor oprettet en supporttelefon, således, at vi kan afhjælpe jeres eventuelle udfordringer i NAV og C5.


 

Hvad betyder det for dig som Softhuset kunde?

Softhuset support icon

Du kan ringe til din sædvanlige konsulent, men ringer du på vores supporttelefon 8877 3131 står flere af vores konsulenter 
klar til at besvare dit opkald.

Supporttelefonen har åben i vores normale åbningstid som er: 
Mandag til torsdag 8.30-16.30 og Fredag 8.30-16.00.

 

 

 

HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL NAV ELLER C5?
RING TIL SOFTHUSET SUPPORT PÅ 8877 3131

Supporttelefonen er aktiv fra i dag, 
så har du spørgsmål sidder vi klar til at hjælpe dig.