Den bedste IT-investering i år!

Acinta Business Intelligence har givet os online overblik over kunder og varesalg.
Det er ikke længere nødvendigt med tunge udlæsninger fra økonomisystemet over i Excel, og vi kan nemt gå i dybden med vores data når vi ønsker det.

Lisbeth Molnit - Økonomichef

Vil du vide mere
om dette produkt?

Klik her og kontakt os

MICROSOFT Dynamics NAV 

 - du sparer tid og bliver mere effektiv

 

 

Teamwork ERP system Softhuset

Hvorfor Navision hos Softhuset?

Du bør kontakte os, hvis du vil have et økonomisystem, der virker som aftalt og desuden bliver leveret til aftalt tid og økonomi. 

Vores Navision-kunder har løsninger, der rent faktisk effektiviserer deres arbejdsdag og minimerer tastefejl. Vi sælger derfor aldrig "bare" et Navision økonomisystem - vi sælger processer, der effektiviserer din forretning og medarbejdere.

 

Derfor skal du vælge Dynamics Navision 2017

Endelig er der helt klare argumenter for et skifte til Navision. Nyeste version hedder Microsoft Dynamics NAV 2017, og giver adgang til så meget brugbar funktionalitet som gør, at det ikke kun bliver et økonomisystem - men et forretningssystem.

De automatiske workflows i Navision gør, at nuværende manuelle processer nu kan automatiseres. Et eksempel er automatisk afløft af data fra bilag på linjeniveau, der herefter automatisk bogføres i Navision.

Du kan også afsende fakturaer via e-mail direkte fra Dynamics Navision

 

Vi tilpasser Navision således, at skærmbilleder og menuer passer til den enkelte brugers arbejdsfunktion. Det betyder, at alle overflødige felter og menuer fjernes for at spare så megen tid som mulig. 

Husk at du med et aktivt C5 opdateringsabonnement gratis kan konvertere din licens til Microsoft Navision, og stadig kun betale den pris som du giver for dit C5 opdateringsabonnement i dag.  

Finans

Diagrammer og grafer i NAV Softhuset

Lagerstyring & logistik

Finansstyring Microsoft Dynamics NAV

Salg & Marketing

Human resources i NAV

Projektstyring

Logistik i Microsoft Dynamics NAV Softhuset

Produktion

Produktion i NAV

Andet

Kunder i Microsoft Dynamics NAV
Team Softhuset

Stærke INTEGRATIONer

Endelig er der store effektiviseringsmuligheder mht. integration med øvrige Microsoft løsninger.

Det er klart, at Microsoft ønsker at sælge så mange af deres løsninger som muligt - og nu giver det endelig mening at bruge værktøjerne. Integration til Office365, Microsoft CRM, Power BI osv. er gennemtænkt og brugbart! 

Microsoft Flow og Microsoft PowerApp er andre muligheder - dem kan du læse mere om her under "Nyheder i NAV 2017". Microsoft Power BI er et gratis rapporteringsværktøj, hvor du kan følge med i salget, kunder, varer osv. via grafer og diagrammer.

 

Læs mere om funktionerne i Microsoft NAV (teknisk)

Download: Microsoft Dynamics NAV 2016 Guide til produktindhold og egenskaber

Diagrammer og grafer Softhuset

Økonomistyring i NAVision

Dynamics Navision indeholder selvfølgelig stærk funktionalitet til håndtering af bogføring, moms og afgifter etc. På baggrund af data fra fx kontoplanen, budgetter og bankkonti, kan du oprette rapporter, der skaber overblik over din forretnings udvikling.  

I Navision er der som standard et rigtig godt anlægsmodul, hvor du kan styre dine anlægsaktiver som bygninger, maskiner etc. Du kan også foretage likviditetstyring. Microsoft Dynamics NAV indeholder funktionalitet til styring af bankkonto, hvor du også kan lave bankafstemning. Har du flere banker, der skal snakke sammen med NAV, skal du tilkøbe AMC' bankmodul, der koster under 300 kr. pr. måned

Ring på tlf.: 70 23 34 34 hvis du vil vide mere om økonomistyring i Microsoft Dynamics Navision

SCM

Logistik i Microsoft Dynamics NAV

Med supply chain management i Navision, kan du bl.a. kontrollere alle kontakter. Opret kunder og tilknyt alternative leveringsadresser, der bruges når der oprettes en salgsordre eller faktura. 

Foretag salgsfakturering, påsæt salgsfakturarabatter eller salgslinjerabat når du laver tilbud.

Det er også muligt at holde styr på dine køb og betalinger i navision. Opret nemt leverandører samt relevant information som fx levering, rabatter etc.

Stregkoder, lokationskoder og håndscannere

Vi har mange kunder, der med lagerstyring i dynamics nav effektiviserer arbejdsdagen og dermed sparer mange timer. Der hvor vi er gode er, at vi altid starter med at spørge ind til jeres arbejdsgange og processer, hvorefter vi tilpasser NAV hertil. 

Kort sagt giver det mening for os, når du skal bruge ét klik i stedet for tre på at komme derhen i NAV du vil. 

Har du brug for håndscannere eller integration til 3. parts løsninger, kan vi også hjælpe med det.

Ring pr. tlf.: 70 23 34 34 og lad os præsentere dig for mulighederne med lagerstyring i Microsoft Dynamics Navision

Produktionsstyring med NAV Softhuset

Produktionsstyring

Alene standardfunktionaliteten i Navision til det oplagte valg for produktionsvirksomheder. Økonomisystemet indeholder funktionalitet til oprettelse af styklister, produktionsordrer men også behovsplanlægningsværktøjer. 

Mange af vores NAV kunder anvender modulet, og vores erfaring fortæller os, at du kan nå rigtig langt (læs: hele vejen) med standard produktionsmodulet i NAV, i stedet for at vælge en brancheløsning til produktionsvirksomheder. Jo tættere du er på en standard Navision-løsning, desto billigere bliver dine versionsopdateringer, og du bliver desuden ikke "låst" til en leverandør hele livet.

 

Beregn og planlæg det forventede materialeforbrug, og opsæt automatisk oprettelse af produktions- og købsordre. 

Brug kapacitetsplanlægning til beregning af maksimal produktion for begrænsede ressourcer. Tilføj arbejdscentre som kapaciteter til produktionsprocessen og dermed planlægge på fx en gruppe af medarbejdere, maskiner eller en kombination.

Et ERP system der virker fra start ...

Hvis du vil have et økonomisystem (der bliver leveret til den aftalte tid, kvalitet og økonomi) med produktionsstyring bør du kontakte os.

Ring pr. tlf.: 70 23 34 34 for mere information om produktionsstyring i navision

Modeafholdelse praesentation Softhuset

Projektstyring

I Navision har du et komplet overblik på igangværende sager (projekter) og aktuelle ressourcer. Alt fra arbejdsopgaver, indkøbsplanlægning, forbrug af timer og materialer samt udstedelse af fakturaer. 

Opret prisaftaler pr. sag for varer og ressourcer, ligesom dine kunder kan faktureres i en eller flere valuta, der kan defineres pr. opgave i Microsoft Navision. 

Samarbejde med Microsoft Dynamics NAV Softhuset

Salg og marketing

Jo mere du ved om dine kunder, desto bedre er dit beslutningsgrundlag for fremtidige fokusområder. I NAV kan du klassificere dine kunder ud fra fx omsætning eller dækningsgrad, for derefter at sammenligne med varegrupperne. Sådan ved du helt nøjagtigt hvor du tjener dine penge, og vigtigst af alt kan du lave målrettede kampagner på de produkter du tjener mest på. 

Autoarkivering af e-mails i NAV

Microsoft Dynamics NAV har fuld integration til Outlook, og med vores e-mail integrationsmodul kan du automatisk få sendte og modtagne e-mail direkte ind på kontakten i NAV.

Læs mere om automatisk arkivering af e-mails i NAV her

Med servicestyring kan du oprette serviceaftaler med kunden, der holder styr på det aftalte serviceniveau. Det skaber et unikt overblik på den enkelte kundes aftale, og du sikrer succesfuld levering af opgaver.

Din HR afdeling får i Microsoft Dynamics NAV et værktøj til håndtering af medarbejderne. Opret kvalifikationer, erfaring, uddannelse etc. på den enkelte medarbejder, ligesom der også kan holdes styr på personalegoder, fraværsstatistik og meget mere. 

Teams working NAV Softhuset

Sproglag & Udvikling

I Navision kan du opsætte alternative beskrivelser af lagervarer og udskrive rapporter i flere sprog (fx modtagers). De alternative varebeskrivelser vælges automatisk med udgangspunkt i kundens opsætning. 

Du vælger selv hvilket grundlæggende sproglag du vil have til din NAV. Har du enkelte udenlandske medarbejdere (fx engelske), kan disse få et individuelt sproglag.

Åben denne pdf for at se specifik funktionalitet for både Starterpack og Extendedpack

Dimensioner i Dynamics NAV 2017

I Navision kan du arbejde med to dimensioner til kategorisering eller gruppering af poster og/eller stamdata. Opret ubegrænset udvidede tekster for beskrivelser af lagervarer, ressourcer og finanskonti. Med Intrastat kan du opsamle og rapportere data fra myndighederne. Automatiser rapportudskrifter, bogføring, planlægning af serviceopgaver og andre tidsbestemte opgaver med jobkøen (batchafvikler). Du kan oprette et ubegrænset antal regnskaber og opsætte adgangskoder, så det kun er relevante medarbejdere, der har adgang til de pågældende regnskaber. 

 

Vil du vide mere?

 

Send os en mail og vi kontakter dig